אוּלַי

 

אוּלַי

 

כָּתַב: קוֹבִּי יָמָאדָה

אִיְּרָה: גַּבְרִיאֵלָה בָּרוּךְ

נֹסַח‭ ‬עִבְרִי: יְהוּדָה אַטְלַס

״אַתָּה יָחִיד וּמְיֻחָד. כָּמוֹךָ לֹא הָיָה וְלֹא יִהְיֶה אֵי פַּעַם. הַקִּיּוּם שֶׁלְּךָ בְּדִיּוּק כָּאן וְעַכְשָׁו הוּא כֹּה מֻפְלָא וְכֹה נָדִיר עַד שֶׁבָּרוּר כִּי הוא חַד-פַּעֲמִי. 

הַסִּפּוּר הַזֶּה מֻקְדָּשׁ לְכָל מָה שֶׁתַּעֲשֶׂה וּלְכָל מָה שֶׁתּוּכַל לִהְיוֹת. לְמִי שֶׁאַתָּה עַכְשָׁו וְלַיְּכֹלֶת הָאֵינְסוֹפִית הַקְּסוּמָה שֶׁטְּמוּנָה בְּךָ.״

על המחבר:

קובי ימאדה הוא מחברם של רבי-מכר ומנכ"ל קומפנדיום, חֶברה של אנשים מדהימים שעושים דברים מדהימים. קובי חי באושר עם אהבת חייו ועם שני ילדיהם, בארץ שבה הוא זוכה לגלות מדי יום אפשרויות חדשות ומופלאות. הוא תוהה אם ייתכן שהחיים יפים עוד יותר ממה שדמיין לעצמו.

על המאיירת:

גבריאלה ברוך היא אמנית שעבודתה זכתה לשבחים ברחבי העולם. סגנונה הייחודי, שילוב של פרטים ריאליסטיים עם אלמנטים קסומים, מדבּר אל אנשים בני כל הגילים. גבריאלה שואבת השראה מאוסף צעצועי הווינטג' שלה, ונהנית לנסוע למרחקים. היא מאוהבת ללא לאוּת בטבע – בעיקר ביערות. אוּלַי הוא ספר הביכורים שלה.

"לְכָל מָקוֹם שֶׁתֵּלֵךְ שָׂא אִתְּךָ אֶת תִּקְווֹתֶיךָ, אֱרֹז אִתְּךָ אֶת חֲלוֹמוֹתֶיךָ, וּלְעוֹלָם אַל תִּשְׁכַּח – תַּגְלִיּוֹת מִתְגַּלּוֹת רַק תּוֹךְ כְּדֵי מַסָּעוֹת."

מצורף לינק לפוסט מרתק על הספר "אולי"  מתוך הבלוג "עיר האושר" של מירית בן ישראל